Pages

24 March 2009

Mari Bersukan

Kemarin
Ahad
22 Mac 2009
Aku dan teman2 aku g bersukan.
Kali ni sukan Badminton jadi pilihan.
Kami men kat dewan serbaguna
Taman Ibu Kota kat Danau Kota
Kami sewa 2jam.
Dari Jam 2200 hingga Jam 2400
Tapi kami dapat men sampai Jam 0030
He5.
Takde orang la katekan.

Ahli2 yg brani tampilkan diri malam tu
cuma 7 org je.
Calon2nye adalah :
Aku
Kurt
Zul
Zam
Boy
Ejump
Ali

Aku yg kepenatan.
Berlatar belakangkan Zul dan Ali

Team Zul n Ali menentang Kurt n Boy

Zam yg berpure2 penat konon

Tapi mmg best men malam tu.
Kawan aku yg dah lama tak pegang raket
pun dah mula pegang.
Tapi beliau hadir bersama slogan :
" Sape nak kalah geng aku..."
He5...

**P/s : Sape punye slogan la tu ea...
Marilah sama2 kite teka.


6 comments:

Unknown said...

slogan ni klu guna utk peraduan pape pn kompom mng...

ish3...sapela brani ckp cmtu..

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA :

hak3...
betul tu.
sape yg branie bagi slogan tu...
hu5...

budak kecik said...

aq tw nih msti slogan sKUrt kan3???

Mohd Ridwan said...

budak kecik :

tau takper...
hak3

.::c!kzUrA::. said...

oit..
rindu lak ngn ko.. :(

Mohd Ridwan said...

.::c!kzUrA::. :

rindu?
hak3..
macam tak caye jer aku...