Pages

02 March 2009

MAN UTD The Best

CARLING CUP FINAL

MANCHESTER UNITED

VS


TOTTENHAM HOTSPUR

Malam nie aku stay nak tgk bola.
Sbb Man Utd men tuk final.
sepatutnya ahli2 yg hadir seramai 4 orng..
aku, kurt radix, botak abx n zul failing
tapi disebabkan hujan,
maka tinggal la aku sorang je...
mula2 aku g maple biase la.
lepak punyer lepak,
rupenye maple tu tak tunjuk game MU.
aku dengan tensionnye pun bla.
nasib bek baru oder teh ais je...
ape lagi, kene la tukar maple.
nasib bek kat umah aku ade 3 maple.

nak jadikan cite,
aku duk semeja dgn mamat sabah maner tah.
peminat Spurs tu. dieorang 4 orng.
aku ngan bro nie 3 orang jer.
tak tahan beb dgr mat sabah nie ngutuk MU.
nasib bek kurt radix tak dtg.
kalau tak, mmg berdebat semeja.

Game malam nie mmg best.
Dieorang men 2 jam tu.
hebat tul kan stamina org luar men...

aku stay sampai penalti.
nasib bek la keper MU save sebijik fist kick.
MU first kick Giggs yg ambik.
Otai lama tu.
ronaldo sepak ketiga.
risau gak mamat tu rembat.
takut tah kemane plak.

dan akhirnya:
Penalti:

MAN TUD (4)
Giggs [O]
Tevez
[O]
Ronaldo [O]
Anderson [O]

TOTTENHAM (1)
Jamie O'Hara [x]
* tak kenal* [O]
David Bentley [x]

aku puas hati stay sampai perabih.
sbb mat sabah tu balanje kami2 makan.
kira satu meja la die bayar.
sbb club die tewas.
nasib bek aku mmg lapar.
so meggi n 2 gelas milo ais jadi santapan.

*SEKIAN*

2 comments:

Unknown said...

beta trut brasa bangga.....

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA:

TQ3...