Pages

01 March 2009

The Day To Remember Forever

Hari ni,

01 Mac 2009

Merupakan antara beberapa hari yg takkan aku lupakan

Kenape?
Sbb aku dapat hadiah...
Bkn senang nak dapat hadiah
Dah tua2 nie...

Sape?
Dari Adik aku...
Aku dah anggap die macam adik aku...
Cume tak paham kenapa orang
Suka cakap yg bukan2...
Tak boleh ker aku nak anggap
Someone tu macam adik aku sendiri?
he5..
Thank's ea Adik...

Masa Dapat tu.
Terkejut gak tgk beg.

Dapat Ape tu?



Tgk Beg ni?
Aku terkejut masa dapat.
Adik aku cakap ade orang bagi.
Konon tak nak ngaku la...
Nakai kan...
He5...
Aku ingatkan dapat cincin.
Ye la, tgk beg tu kan dari
"LAZO DIAMOND"
He5...




Jeng Jeng Jeng...

Nie Hadiah Yg aku dapat...


Sejujurnya mmg aku tak pernah guna
Benda2 macam ni...
Tapi hadiah orang kite hargai...
So ape2 pun,
Thank's So Much...


4 comments:

Unknown said...

tak silap aku tu handkerchief right?
sapu tgn lor..

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA:

mmg la sapu tangan...
tapi biasenye aku guna
towel good murning jer..
hak3..

Anonymous said...

adikabang....
hehe....awal2 dh gelak...mana tak nyer...ader org tu kan...jadi baby...mkn pon nak kena cuap...tapi tak de la plak citer dlm ni...malu la tu...heheh...jgn mara...emm...jgn tak pkai lak handkerchief tu ek....heheh....dunke...

Mohd Ridwan said...

adikabang:
eh eh eh...
lupa la..
he5...
handkerchief tu pakai la... sentiase bawak..
masa jalan kat TAR tu pun bawak, tapi segan nak kuarkan...
he5...