Pages

12 March 2009

Man Utd Vs Inter Milan


MANCHESTER UNITED

VS


INTER MILAN


Pagi tadi aku tetap stay.
Walaupun malam tadi ade game badminton.
Dah la men badminton dari jam 2200- jam 0100am
Pas tu nak tgk bola kul jam 0345.
Bayangkan la macam mane penatnye...

Kali ni ahli bertambah.
Berdua.
Ok la dari seorang macam yg lepas...
Kali ni Kurt turut serta.
Beliau sanggup turun maple dari Keramat.
Berikan tepukan gemuruh untuk kami...

Aku turun Jam 0315.
Malangnya Maple Al-maju dah penuh.
Tapi naseb bek la maple tu mmg dah kenal aku.
So aku pun ape lagi,
Arahkan mereka sediakan tempat tuk aku.

Kurt tiba dengan motonya
tepat jam 0340.
Kire time tu mmg maple tu dah penuh sgt....

Ade gak brape adegan yg tak diingini berlaku..
Antaranya mamat meja depan aku,
Dieorang bleh berjudi...
Cian cian...

Game malam tu mmg best.
Vidic mengembirakan aku pada minit ke-4.
Gol cantek hasil dari tandukan.

Pastu time rehat aku ape lagi,
Makan time...
Aku dgn gembira oder meggi sup.

Lepas je wisel mula kedengaran,
cuma 4 minit diperlukan untuk
Ronaldo pula menanduk cantek masuk.
Lagi sekali gawang Inter bocor...

Akhirnya,
Manchester United menang 2-0.

*p/s: aku mmg puas hati walaupun terpaksa berjaga.




2 comments:

Anonymous said...

xjak aq tgk bola pun huhuhuhuh

Mohd Ridwan said...

cerita tentang aq:

k k k...
len kali aku ajak ko tak datang,
blanje aku makan...

ade bran?