Pages

07 March 2009

Another Day To Remember

He5...
Sebenarnya,
" Every Day is Day to Remember "
Tapi rini cuma Speacial sket...
07 Mac 2009
Mmg best ape yg terjadi hari tu...
Dari tgh hari aku gembira...

Kenape?
Sbb aku dapat release tension...
Ade teman yg jadi pendengar setia...
N mmg dah lama nak kuar macam nie...
Cuma takder rezeki...

Sape?

Sape lagi ea? he5...
Sape la yg bertuah tu...
Orang tu mmg pendengar setia aku...
Bleh katekan mmg ibarat
'Tiang' tempat kite bersandar
Bile kite nak tumbang...

Kat Mane?
Yg ni mmg lawak sket...
Mmg jauh perjalanan.
Makin jadi jauh bile nak tunaikan
Janjinye pade adiknya...
Mmg seorang akak yg menjaga hati adiknya...
Mane taknyer...
Suma JJ yg ade kat KL diredah
Demi sekotak harapan...
Cuma ade satu JJ yg nak dielak...
Demi mengelak terserempat dgn 'ular'

Memang penat badan...
Tapi aku gembira sangat...
Mmg hilang penat aku seharian...
Macam2 aku blajar ritu...

Tapi...
Cuma Ending of the day tak menarik...
Cian kat die...
Jadi mangsa keadaan...
Dah la penat seharian...
At Last jadi macam tu...
Tak patut Du** wat die macam tu...
Nape Du** tak paham keadaan sebenar...
Nak je aku g jumpa n terangkan...
Tapi sape la aku...
Aku mmg Simpati padanya...
Tapi apakan daya...
Cuma mampu mendengar luahan...
Bersabarla kerana...

"kesabaran itu sebahagian daripada keimanan"

Dalam ni tak bleh story perabih...
Bahaya...
He5...
So, nak tau ape cite penuh?

[ BIARLAH RAHSIA]

THANK'S FOR EVERYTHING


* p/s : 'ular' merujuk pada story [ kisah tentang ular ]





4 comments:

Unknown said...

pe la yg ko merapik ni

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA:
naper?
kan setiap blog tu mmg tempat untuk kite merepek...
kan kite di negara yg bebas bersuara...

Anonymous said...

adikabang....
sowie...huhu...cian dia kena temankan....dh la teti**...hahah...memang memalukan btol la...ermm...thanks so much....mmg tak leh lupa la ari tu....i will be the bez memory....hehe...hope nanti leh jenjalan lg...hehe

Mohd Ridwan said...

adikabang:
bleh je nak jejalan...
tak kisah pun...
tak kisah pun teti**. so sweet masa tu...
bile la dapat kuar lagi camtu kan...