Pages

14 March 2009

Man Utd Vs Liverpool


MANCHESTER UNITED

VS

LIVERPOOL

Hari ni hari Sabtu.
14 Mac 2009
Man Utd ade game.
Lawan Liverpool.
Due2 team mmg best.
So aku ambik keputusan tuk g tgk.
Macam biase la,
Mample Al-Maju jadi pilihan...
Walaupun ramalan kaji cuaca aku
Mengatakan hujan mgkn turun...
Tapi tu blakang kire.

Macam kebiasaan,
Aku akan g awal utk pastikan
Tempat yg menarik utk ahli2.

Malam nie kalau ikut perancangan,
Cuma berdua je.
Macam biase,
Kurt je yg setia menemani.
Cuma malam nie ahli bertambah.
Asri dan Zidane( bkn name sbnar )
Aku turut terkejut melihat ketibaan mereka.
Tapi ok gak...
Meramaikan majlis...

Ketika perlawanan rancak di skrin besar.
Hujan turun renyai2.
Kami tetap tidak berganjak
Kerana dalam dah dipenuhi.
Akhirnya kami bermandikan hujan...

Tetapi game malam nie tidak memihak
Pada penyokong2 Man Utd.
Man Utd tewas agak mengejut.

Man Utd (1)
Liverpool (4)

Tapi ape2 pun aku tetap enjoy.
Adat perlawanan,
Mesti ade yg menang dan kalah.
So, aku tak brape kisah.
Walaupun agak kecewa.

P/s : Kepada ahli2 tadi, Terima Kasih diucapkan kerana
mengekalkan semangat kesukanan.
Tetap tunggu ke akhir wisel walaupun tewas.

6 comments:

Unknown said...

dunia xadil...tu cma taktikal je tu
hahha..bg sedap ati

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA:

tau takpe...
hu5..

Anonymous said...

Wah...
Blog ko mmg best la wan...
teruskan usaha ko. seronok plak baca blog ko.
nak wat tak reti.
:P

gengster lama:
[ BT4 Geng club ]

Mohd Ridwan said...

[ BT4 Geng club ]:
huh... ingat lagi ko ea name nie...
tapi ko tulis la skali name ko. dah tentu ahli2 club ni ramai yg tak ramai. ko yg mane satu? he5.
sory, aku kenal lagi sume ahli, tapi tak tau yg mane satu...

Anonymous said...

hahaha akhirnya MU tumbang juga

Mohd Ridwan said...

budak kecik :
adat perlawanan...
huh!