Pages

06 April 2009

Man Utd Vs Aston Villa


MANCHESTER UNITED

VS


ASTON VILLA

Malam tadi aku bertolak dari kampung
Jam 2100.
N berkejar nak sampai ke KL Jam 2300.
Sbb Man Utd ade game lawan Aston Villa.

Aku tiba kat KL Jam 2245.
Macam biase mamak Al-Maju jadi pilihan.
Malam ni aku sorang je yg hadir.
Kerana Kurt telibat dgn tugasnya.

So, teh ais manis jadi penyejuk tekak.
Game mula tepat Jam 2300.
Game malam tu mmg best.
Cian kawan aku tak dapat tgk.
Cuma ikuti perkembangan dari internet.

Pakcik Liverpool turut hadir.
Niat dihatinya untuk melihat Man Utd tewas.
Supaya Liverpool dapat mendahului liga.
Tertekan je tgk reaksi die.
Tapi takpe.
Sbb Ronaldo menyerikan suasana dengan
Sepakan percuma dalam kawasan kotak penalti.
Aston Villa terpaksa terima kesilapan penjaga gol
Menangkap bola dari kawannya sendiri.
Hak5.

Kedudukan seri 2-2 hingga tamat waktu sebenar.
TETAPI...
Pemain gantian
MacHena No 41,
Yg msuk mengantikan Tevez telah buktikan yg
Man Utd mmg unggul bile menyumbat gol cantek
Pada minit ke-93.

Maka dgn itu Man Utd telah mengekalkan kedudukan
Selaku pendahului liga...

**P/s : Aku puas hati walaupun penat baru tiba dari
kampung.

8 comments:

Unknown said...

aku mngikutinya dalam alam maya..



p/s: hapuskan pkcik liverpool

Wawa_Nadwa said...

MU!! MU!!
MU!! MU!!!

p/s: sy peminat arsenaL.
=P

Mohd Ridwan said...

SULTANdiblogBETA :

alam maya tak mendebarkan jantung.
bisa terhenti degupan jantung sape yg melihatnye...

P/s: aku perlukan lebih ahi bagi tujuan tersebut.

Mohd Ridwan said...

Wawa_Nadwa:

TQ!!
MU still the best..

P/s: ape ade dgn arsenal?

كازيرا said...

sanggup tu..kot den dah tdo balik dari kg..capek..eheh=)

Mohd Ridwan said...

كازيرا :

mmg terasa nak tido..
tapi apekan daya...
teh ais mamak memanggil2...
terpaksa g jugak...

Peminat setia.....MU said...

MU tetap di hati ku...

Mohd Ridwan said...

Peminat setia.....MU :

TQ TQ...
tapi bleh huraikan maklumat diri secara simple...