Pages

05 February 2012

[ Makan-Makan ] Nasi Arab Damsyik

Semalam iaitu pada 4 Feb 2012 aku kene bertugas di sekitar Negeri Sembilan. So bile sampai di Stadium Paroi, waktu makan pun dah terlepas. So kami cuba la makan nasi arab yg di katekan hebat di Paroi. So untuk menguji kehebatannya, aku pun terasa nak mencuba...
Name kedai ni Nasi Arab Damsyik. Beralamat di No 1 Taman Bourgainvillea, Jalan Senawang Paroi, 70400 Seremban, NS. Yang uniknye kedai di asalnye adalah rumah. yg di ubah suai menjadi restoran.
So bile dah sampai, aku terus oder nasik arab damsyik berlauk kambing. dan segelas teh o ais daun pudina. Bile mula makan je, mmg sedap. n aku terpaksa tambah nasik lagi sepinggan. Terkejut kawan2 aku tgk aku boleh tambah lagi sepinggan sedangkan dieorang nak abiskan sepinggan pun susah... Maklum la, nasik arab kan mmg banyak untuk sehidang...



Just rumah yg di ubah suai

Menu please


Minuman ala-ala arab


Nasi Arab Damsyik Kambing


Harga plak berbaloi ngan hidangan

Setelah kenyang makan. Kami pulang ke KL. So bagi aku selaku FOOD HUNTER, aku mmg rekomen restoran ni kalau sesiapa yg inginkan kelainan pada makanan...
PEACE NO WAR

No comments: